GERSA

Холодне фрезування

Тиск дефектного шару дорожнього покриття з попередніми розігрівом поверхні називається гаряче фрезерування, без розігріву — холодне фрезерування. Основна перевага гарячого фрезерування — менше зусилля, що витрачається на руйнування знімаючого покриття. У цього методу є і недоліки: зруйнований матеріал склеюється, його складно використовувати повторно або транспортувати, при експлуатації машин існує ризик загоряння та ін., А тому найбільш популярні у шляховиків є машини холодного фрезерування.

Холодні фрези мають додаткову перевагу: при фрезеруванні старий асфальтобетон перетворюється в сипучий будівельний матеріал — гранулят, що складається з шматків строго певного розміру, який можна застосовувати повторно.

ТОВ «ГЕРСА» має всі види барабанів включаючи шліфовальні.